Om oss

Grunden till vad som idag är EasyHR började med en stressad VD på en stark tilläxtresa. Behovet av stöd för att hantera HR-relaterade utmaningar men också säkerställa personalens trivsel och att vara compliant blev snabbt tydliga.

EasyHR startades sedan av ett dedikerat team entreprenörer som ville förbättra arbetsmarknaden genom att erbjuda snabb och skräddarsydd HR-support vid behov genom att göra professionell HR tillgänglig för alla. Genom att bygga en leverans som består av HR-experter med förståelse för affären och entreprenörens utmaningar skapades EasyHR: en pålitlig HR-partner för bolag som vill satsa på sin personal!

Företaget grundades 2019 i Stockholm, och grundaren Per Lindhé arbetar för närvarande som styrelseordförande. Kärnan i allt vi gör är kundernas värde i vår leverans, ett vägmärke som har lett oss i rätt riktning ända sedan starten.

EasyHR har huvudkontor i centrala Stockholm men hjälper kunder över hela landet. Vi är specialiserade på HR-området med tillhörande expertområden, rekrytering samt interimslösningar och konsulttillsättningar inom HR och Lön.